26 oct 2008

Toño Monteiro dona una de sus esculturas a la Casa do Xurés

La obra, fabricada en porcelana de gres, retrata dos cumbres y una puesta de sol

Lo suyo es un ejemplo de agradecimiento a la tierra que le vio nacer y que desde entonces tanto le ha dado. El pintor y escultor, Toño Monteiro, obsequió en la mañana de ayer una escultura bautizada como, Serra do Xurés, a la Casa do parque do Xurés, institución dependiente de la Consellería de Medio Ambiente.
El artista local materializó la entrega en el mismo edificio, emplazado en el Concello de Lobios, en presencia de representantes del Concello y de responssables de la Casa do parque. El artista, tras la donación aseguró que para él «foi un obsequio en agradecemento polo traballo que a institución desarrollou hata hoxe pola serra e o seu entorno», aunque puntualizó luego que «todavía podense facer moitas mais cousas».
Monteiro destacó lo que significa para él las cumbres y su entorno al afirmar lo siguiente: «Os penedos tan insinuantes que se erguen nas serras, as fragas enmeigadas que me convidan a transportarme no tempo e as fervenzas cheas de música e espontaneidade». Además de ensalzar la geografía de su tierra natal, el artista quiso destacar que «esta escultura representa a miña forma de ver e sentir este lugar, intentando decorar dalgunha maneira, hoxe un estante da casa do parque, forme dende hoxe parte destas paisaxes tan bonitas que temos nesta zona e decore iste espazo co obxetivo de que axude a mellorar o seu especto de cara a xenté que o veña visitar facendo un constraste decorativo coa paisaxe natural».

Referencia: La Voz de Galicia